Cel mai simplu mod de a transporta : documente, plicuri, colete, acte, mostre, cadouri, extrase de banca, OP, bilete la ordin, facturi, invitatii, ziare, reviste protocol, flori, cataloage, felicitari, bilete de avion, CD-uri, electrice, electronice, parfumuri, persoane, şi efectuarea de cumpărături gen piaţă, în Bucureşti şi Judeţul Ilfov.
Lista de servicii se poate extinde după dorinţa clientului in funcţie de spaţiul disponibil în maşină.
În ţară - toate oraşele şi localităţile.
Peste hotare, Italia, Germania, Austria, Ungaria, Slovenia, Franţa, Olanda, Belgia.
Pentru serviciul oferit se va elibera factură fiscală.
Comunicarea între părţi se menţine telefonic şi prin e-mail în orice clipă.
Transportatorul deţine în maşină calculator conectat la internet.
Serviciile oferite se caracterizează prin promptitudine şi eficienţă, predarea şi primirea bunurilor efectuându-se în sistemul DOOR-TO-DOOR ( ridicarea şi livrarea efectuându-se la domiciliul sau sediul clientului). Clienţii pot beneficia şi de retur de documente semnate şi ştampilate cât şi de confirmare a livrărilor telefonică sau electronică prin e-mail .
Cea mai mică ofertă de transport !!
Ofer REDUCERI CONTRACTUALE.